lunes, enero 22, 2018

Incluso con el 155, Catalunya exportó el 25% del total español en noviembre. En cambio, la exportación en Madrid cayó un -10%.

No me cansaré de repetir que el 155 pretendía hundir la economía catalana pero su efecto boomerang va hacia Madrid. Cuando una comunidad no es productiva y solo vive de vampirizar sedes y del BOE, es lógico que sea la primera afectada por la mala imagen del país del que se es capital...


Cae la exportación en tierra de hidalgos (Madrid, Ávila de los caballeros, Navarra...).

El principal derrumbe de Madrid fue en bienes de equipo (-33,5%)...
No quiero asustar a nadie pero, excepto en Catalunya, la industria del automóvil cayó en noviembre.
Ese sector lleva cayendo todo el año en España un -0,9% (-9,9% en Galicia; -15,9% Navarra), realmente salva sus números gracias a que aumenta en Catalunya (+5,6%).
Es evidente que en España peligran algunas plantas de montaje de coches...

FELIZ 2018...

1 comentario :

Numi dijo...

El Sr. Montoro s'apropia també la titularitat del creixement català. La meva opinió es que ell i el seu fastigós 155 no hi tenen res a veure.
Ell no representa els esforços de la ciutadania i els empresaris (ni te suficient força política per tenir grup parlamentari aquí), tampoc ha estat anys en la direcció de l'autonomia, el PP no ha tingut ni una conselleria, .....en absolut es mèrit del 155 el creixement català (ni tres mesos de funcionament), i menys mèrit del PP (que repeteixo aquí 'no representa gairebé res' políticament). Amb tot el s'auto atorga protagonisme.

https://www.viaempresa.cat/economia/montoro-catalunya-creix-gracies-al-155_52580_102.html?utm_source=facebook%20mon