miércoles, noviembre 15, 2017

En pleno boicot y catalanofobia, GRIFOLS adquiere la marca de cava JUVÉ CAMPS

Como todo el mundo sabe, Grifols es la única empresa catalana que queda en el Ibex35 y, sabedor que el cava catalán sufrirá boicot (tanto Codorniu como Freixenet), ha adquirido JUVÉ CAMPS.


Víctor Grifols ha entrado en el capital de la que es la tercera empresa del sector cava catalán (y la primera en el segmento del cava gran reserva) en la que constituye la operación más sonada del año en el sector del cava.

La operación se produjo el 27 de octubre pasado y se materializó a través de la sociedad Scranton Enterprises BV, con sede en Holanda. Los Grifols compraron para ello las acciones que estaban en propiedad de una de las ramas de la familia, los Rosal Juvé, que quieren embarcarse en otros proyectos empresariales. La empresa no ha querido desvelar ni el porcentaje adquirido ni tampoco el capital desembolsado en la operación.

El pacto había sido rubricado días antes entre el propio Victor Grífols Roura, presidente del grupo farmacéutico, y el presidente de Juvé Camps, Joan Juvé Santacana, a los que les une una relación de amistad desde hace años. La entrada de los Grifols en Juvé Camps garantiza a la actual presidencia la estabilidad accionarial en el futuro (habían aparecido divergencias de criterio con los Rosal Juvé) y permitirá mantener el carácter catalán y el proceso de expansión en el que se encuentra la firma.


Juvé Camps es la tercera firma catalana en el sector del cava y la número uno en el segmento del gran reserva. Cuenta con dos bodegas en Sant Sadurní d’Anoia y su finca más grande, de 200 hectáreas, es la de Espiells, que da nombre a sus vinos blancos.

Todos a compra JUVE CAMPS estas navidades.

No busque esta noticia en la prensa de Madrid...

29 comentarios :

el nan roig dijo...

Jordi, siempre había pensado que esa coletilla de "No busque esta noticia en la prensa de Madrid" era broma.
Acabo de poner en google Grifols, Juve Camps con ABC, El Mundo, El Pais, La Razon y nadie lo publica.
Es evidente que la noticia les joroba.

Joaquim dijo...

Bonpreu traslada su fondo de inversión a Catalunya. Según el comunicado, Font quiere retornar a Barcelona el fondo de inversión que movió a Madrid el pasado mes de junio, por la absorción de Caixa Catalunya por parte del BBVA.

http://www.elnacional.cat/es/politica/bon-preu-traslada-sicav-catalunya_212793_102.html

Mussol dijo...

Per Nit Bona, Nadal, Sant Esteve, Nit Vella, Any Nou, Bispera de Reis i el Tortell!!

7 reserves si us plau!!

El Cojo Manteca dijo...

El jutge vol aprofitar que la Generalitat està intervinguda per assaltar les obres de Sixena

https://www.vilaweb.cat/noticies/el-jutge-vol-aprofitar-que-la-generalitat-esta-intervinguda-per-fer-sortir-les-obres-de-sixena/

Anónimo dijo...

Fa temps que que vaig deixar de comprar Freixenet i ara tampoc compro cap producte de Codorniu. Per sort, hi ha molts productors de bons vins i caves catalans. No faig boicot als productes espanyols (de moment) pero si que ho faig als botiflers que han canviat la seu de les empreses. Traidors no, gracies.

Carme dijo...

Això de Nit Bona grinyola! Si no us fa rés
PER LA NIT DE NADAL, NADAL, SANT ESTEVE, CAP D'ANY, ANY NOU, NIT DE REIS...i el tortell!

Mussol dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Mussol dijo...

Ops, Nit de Nadal, Nit de Nadal!!

Per cert Carme, ja saps que escriure en majuscules es equivalent a cridar?

Toni dijo...

Diguem que en aquest cas la Carme pretenia que es veies bé.

Anónimo dijo...

Tenim mols caves a gust de to tom i butxaques.Pels pudents aconsello Gramona i Juvè i Camps. Jo vaig provant tots (butxaca de pensionista) i tinc molt clar el que no he de comprar.




Carmen dijo...

Y ahora que las relaciones andan un poco tensas, que pasará?

“Bélgica se convierte en el principal destino del cava español”

Las ventas del sector crecen hasta los 1.079 millones de euros, un 2,3% más con respecto a 2015” (Publicado por El País el 28 Marzo 2017)

Unknown dijo...

El cava català que abandona el seus origens, perd la seva dignitat !!!

Unknown dijo...

mai mes un altre cava que no sigui un Juvé Camps

miqueljardi dijo...

Aquest Nadal segur que hi haura Juve y Caps. Gracies pel vostre compromis.
Jo fa temps ja que he passat a Bon Preu

Unknown dijo...

PELS QUE NO HI VEIEM PROU CLAR ÉS MOLT CÒMODE LES MAJÚSCULES.
GRÀCIES

Jo ho tinc clar dijo...

A ver, mi familia regenta un comercio de alimentación, y de cara a estas navidades, ni una botella de Freixenet ni de Codorniu. Hasta ahora ocupaban el 80% de las estanterías, ojo. Hay otras muchas marcas catalanas, de todas las calidades y precios. De momento, tenemos claro que nos centraremos en juvé i camps para la gama alta, y jaume Serra en la media y baja:

http://www.eleconomista.es/empresas-finanzas/noticias/8697951/10/17/Jaume-Serra-hace-frente-a-un-posible-boicot-y-mantiene-la-sede-en-Cataluna.html

Además, complementaremos con otras marcas de diferentes precios y calidades. Muchos los hemos vendido antes, otros serán nuevos en nuestras estanterías. Marques de Monistrol, Heredat el Padruell, Krypta, Parxet, Gramona, Agustí Torelló Mata... Hay para dar y vender.

Mussol dijo...

Antiparres, Mateu!!

Anónimo dijo...

Jo fa anys que no compro Freixenet, be cap problema si tampoc es convenient Codorniu... de moment JUVÉ CAMPS, em sembla perfecte. I els botiflers ni cas!!!

TO+O- dijo...

Vi de la bota del raco i cava de pet i rot

Anónimo dijo...

A mes de que no es tan bo, codorniu i Freixenet el fan a Dojo i de cara al Nadal. No val res! Qualsevol cava petita ho fa molt més bó. Si dubteu, veniu al Penedès i en trobareu per totes les butxaques!

Anónimo dijo...

JUVÉ CAMPS Gràcies per fer país.

Mercè Girbau dijo...

Si TENIU RAÓ LES MAJÚSCULES LES PUC LLEGIR SENSE ANTIPARRES

Unknown dijo...

Bon dia, cavatorelló català i ecològics desde 1395, per mi el millor, máxima qualitat!

apajosy dijo...

Juve, Gramòna, Torelló,... No heu pensat que els nostres empresonats només veuran aigua?
Perquè no crec que El GOBIERNO DE ESPAŇA els deixi tornar a casa aquests dies tan especials. Per ells"el besugo i pera los nuestros el truňo"

Anónimo dijo...

Gramona..de lo mejor que hay

Altair dijo...

Nosaltres mai comprem ni Freixenet ni Codorniu, perque no ens agraden, no valen res.... Ara tenin una raó més. El nostre preferit es el Recaredo Brut de Bruts, i de vegades comprem també Juvé i Camps.

Anónimo dijo...

1395????

Unknown dijo...

Efectivament, com ha ben dit l’anónim, hi ha caves molt millors que Freixenet o Codorniu, com per exemple el Juvé Camps o també un dels meus preferits es Gramona. I Gramona te preus molts variats i a l’alçada de totes les butxaques. Us el recomano.

Anónimo dijo...

Me parece perfecto.