viernes, diciembre 29, 2017

¿Quién paga la factura de CASTOR?: Casi el 29% de los clientes de GAS están en CATALUNYA...

Es evidente que a quien más perjudica la "indemnización" de la planta Castor es a los catalanes en general (a los particulares y a esas empresas que tanto se quejan del procés...)

El 23,5% del consumo domestico está en Catalunya.
El 28,57% de los clientes son catalanes (sobre todo de Tabarnia...).
El 20,7% del consumo total de gas es en Catalunya.

Los grupos son según los bares de presión.

Visto que los Catalanes son los que más pagarán la factura de Castor, no sueñen con que el gobierno de Rajoy cumpla con la sentencia del Constitucional...

7 comentarios :

Jo dijo...

Carta d’una mare detinguda per la guàrdia civil per una publicació l’1 d’octubre

“El dia 3 d’octubre vaig fer una publicació al meu Facebook on es veia un guàrdia civil de paisà infiltrat a la manifestació. Vaig escriure que si algú veia policies infiltrats mantingués la calma, que no es caigués en provocacions. La guàrdia cívil ho va veure i va ordenar la meva detenció per delicte d’odi a la bandera espanyola i revelació de secrets. Em van venir a buscar a la meva feina un dijous, però jo no hi era i van presentar-se al cap d’uns dies a la clínica dental de la meva germana. Li van dir que jo estava en busca i captura i ella de seguida em va trucar espantada, preguntant-me que què havia fet. Vaig demanar assessorament als Mossos i al meu advocat i em van recomanar que la detenció es fes en una comissaria dels Mossos. Allà em van llegir els meus drets i se’m van endur a la caserna de la guàrdia cívil. Em van emmanillar i em van tancar a la sala més petita que tenien. Quan vaig voler anar al lavabo vaig picar molts cops i no m’obrien, quan finalment van venir, em van portar a un quarto de vidre on es veia tot, amb un forat al terra per pixar. Hi havia una guàrdia civil allà davant mirant-me, molt humiliant tot plegat. Quan vaig preguntar si no tenien un lavabo normal em van dir que no, però després m’he enterat que sí que en tenien. Feia molt fred allà dins i jo anava en màniga curta. El meu home els va portar un jersei perquè me’l donessin per passar la nit però mai em va arribar. Estava tot molt brut dins la cel·la i era tot molt petit; estirada en un bloc de formigó per dormir, el cap em tocava a la paret i no podia estirar els peus. Vaig passar-me la nit sense dormir, pensant en les coses que el meu home havia de preparar per l’excursió del meu fill l’endemà, pensant en la logística dels nens i de la família i en com els podia afectar allò. Feia molt fred i era molt incòmode. Al matí em van venir a buscar i em van emmanillar a l’esquena, em van pujar a un cotxe amb un comboi de 4 furgons de la guàrdia cívil per portar-me al jutjat. Els vaig dir que em feia molt mal la mà, però no em van fer cas. Quan vaig arribar al jutjat tenia la mà morada. Allà, dos guàrdia civils em van fer passar la situació més humiliant de la meva vida quan em van fer fer tot el passadís del jutjat emmanillada per darrere i agafant-me pels dos braços com si fos una delinqüent. El jutge em va deixar en llibertat provisional i m’han donat una sentència absolutòria sense fiança i sense presó però les 24 hores detinguda no me les treu ningú. Tinc dos fills petits, i com a mare separada que sóc em podien haver deixat anar a dormir a casa, perquè no tenia delicte amb risc de fuga, però no va ser així. Pels nens ha estat molt traumàtic, des de l’escola han volgut parlar amb mi per dir-me que no estan bé, que se’ls nota molt l’afectació. El meu fill gran em va preguntar que quants anys tindria ell quan jo sortís de la presó, imagina’t per un nen pensar que poden privar-lo de la seva mare”.

http://www.cataladigital.cat/2017/12/29/carta-duna-mare-detinguda-per-la-guardia-civil-per-una-publicacio-l1-doctubre/

Jo dijo...

El curiós article del diari “The New York Times” : El voto catalán, Goethe y los Teletubbies

http://www.cataladigital.cat/2017/12/29/el-curios-article-del-diari-the-new-york-times-el-voto-catalan-goethe-y-los-teletubbies/

Jo dijo...

El govern espanyol autoritza ACS a comprar les autopistes d'Abertis

El grup que presideix Florentino Pérez encara està pendent de permís governamental per poder comprar, també, la part de satèl·lits de l'empresa

http://elmon.cat/politica/govern-espanyol-autoritza-acs-comprar-autopistes-dabertis

Jo dijo...

Conflicte diplomàtic entre Espanya i Eslovènia pel suport de Milan Kučan a l’independentisme

L'ambaixador espanyol a Eslovènia critica amb duresa l'ex-president eslovè a través d'una carta a la qual ha pogut accedir VilaWeb

https://www.vilaweb.cat/noticies/conflicte-diplomatic-entre-espanya-i-eslovenia-pel-suport-de-milan-kucan-a-lindependentisme/

Joaquim dijo...

Claro, si a Florentino no le pagan el Castor, tampoco podria comprar Abertis.

Olvidémonos de Castor que ya está sentenciado.

Este pais es el cortijo de unas cuantas familias. Y los españoles cantando viva españa.

Carmen dijo...

Penoso artículo.
También el Financial Times tiene malos articulistas, con pretensiones.

Veamos.
Habla de un bar:
“En esa terraza sucede lo que sucede en todos los cafés del planeta en días livianos y en días grandiosos: un grupo de parroquianos conspira, arregla el mundo, declara una revolución, mete goles que ganan campeonatos, piropea chicas, cambia reyes”...
Que puñetas de bar ha visto?...O en que año vino a Barcelona este hombre? Tendré que preguntarle a la división femenina más joven de la familia, pero recuerdo que tuve que explicarle a mi hija, a sus 23 años, lo que era un piropo callejero. Y sus ojos de alucine.
Creo que los últimos piropos se oyeron allá por 1970. Y muchos menos lo imagino saliendo de los jubilados que -bien trajeados- toman calmadamente su cafecito. Que rellepat.
Seguro que no habrá confundido Barcelona con Málaga?

“Mar en calma, dulce sol”...como se nota cuando alguien escribe para ganarse unos euros...con el frío que hace que pela!

Hablando de Puigdemont...”provoca incesantemente a Papá Estado Rajoy hasta enfurecerlo”...mira, tengo alguna amistad, y muy buenos clientes argentinos. Pero ellos mismos se denigran entre ellos por ser unos “Fantasmas”

Y sigue hablando de “la derecha tosca de Rajoy” ...solo tosca? Eso es definirlo con cariño.

Argentino tenía que ser. Obvio que, como allí actualmente te liquidan si te ven el la calle con un “celular” ultima generación, opinan que nuestra actitud ante determinadas cuestiones es dulcemente teletubbieska.

Pregunto: porque Financial no encarga dichos artículos a un catalán? Alguien qué además se salga de la órbita de Bogatell. Y que no sea cursi.

Por cierto que habrá publicaciones yankees que digan lo contrario que este argentino almibarado, porque mis clientes USA, estaban intranquilos pensando que aquí nos liamos a pedradas.

Expulsionista forever dijo...

¿Teletubbies metidos en política? No entiendo nada, en serio. 😕
¿Y qué será lo próximo? ¿Doraemon liderando el PP Europeo?