jueves, agosto 05, 2021

Espectacular inversión de 350 millones de un fondo alemán en dos operaciones de compra de oficinas en Barcelona.

Todo el mundo quiere estar en Barcelona mientras Madrid ve cómo va perdiendo peso...

El fondo alemán Kanam ha adquirido un lote de cinco edificios actualmente ocupados por la Generalitat por un total de 280 millones de euros. A esta operación se suma la compra de otro en el 22@. 

Kanam pagará 175 millones de euros por los números 330 y 244 de la calle Aragó, el número 58 de Via Laietana y el 612 de Gran Via de les Corts Catalanes. El fondo se hará también con el número 202 de Via Augusta por un total de 202 millones de euros. Con estas dos operaciones, Kanam afianza su presencia en la capital catalana, tras confirmar un desembolso de 347 millones de euros en sólo una semana. 



6 comentarios :

Anónimo dijo...

No ens enganyem l,ampliació del prat la fan per portar més gent a LLORET I BENIDORM

ART dijo...

Es más importante hablar español que ser un buen médico?
Estamos ante un caso de racismo de manual, de una muestra evidente de xenofobia

https://www.vilaweb.cat/noticies/es-mes-important-parlar-espanyol-que-ser-un-bon-metge/

Los españoles muy españoles, además de ser unos ladrones, y unos fascistas, son anticatalanes hasta las trancas. Basura humana.

joan dijo...

Em sembla una pressa de pel.
Euskadi paga 1298 ME mentre Catalunya paga 18.000 ME
https://www.elindependiente.com/espana/2021/08/06/euskadi-reducira-en-176-millones-el-cupo-que-paga-al-estado-tras-asumir-prisiones/#:~:text=Euskadi%20reducir%C3%A1%20este%20a%C3%B1o%20el,vascas%20desde%20octubre%20a%20diciembre.&text=Tambi%C3%A9n%20ser%C3%A1%20la%20administraci%C3%B3n%20vasca,aplicaci%C3%B3n%20de%20la%20pol%C3%ADtica%20penitenciaria.

Anónimo dijo...

Una de les condicions per ampliar el prat hauria de ser ara mateix reduir les companyies low cost. Reduir aquest vols que porten com xais gent des de Liverpol a Lloret.

Mussol dijo...

Sembla una presa de pèl, però no ho és. És el que s'anomena "pactisme" si ets Basc i "bonisme" si ets català.
Ells amb el nostre bonisme fan negoci, havent trobat un tòtil català que li faciliti la feina. La tàctica és simple: ells mostren lleialtat a castella i a nosaltres ens fingeixen lleialtat, mentre amb una mà ens donen un copet a l'esquena, dient que estan amb nosaltres i la nostra causa, i amb l'altre estrenyen acords amb l'estat nyordo.
Algun dia els hi hauríem de recordar que mentre nosaltres érem intervinguts el 2017 pels franquistes ells acordaven rebre 1000 M€ dels presupuestos generales del estado, si els hi donaven suport per aprovar-los. Just els mateixos que volien actuar de mitjançers entre la Generalitat i el Gobierno, l'octubre del 2017...per evitar que ens escapessim. Saben molt bé que si fotem el camp, s'acaba el cupo basc.
Mentre siguem fent el burro, ens prendran el pel, la carrera i la vida. Tots ells.

Els catalans estem sols!!

Anónimo dijo...

Independentista 1-O: És així