Los 140.000 millones que España recibirá del fondo es prácticamente el PIB de Hungría...
Y el cabreo será mayor al comprobar que España recibirá el doble por habitante que los húngaros...
A ese cabreo sumen que la mitad del préstamo será un dinero que la UE irá sufragando mediante un préstamo eterno, es decir, pagará de forma perpetua sus intereses...
Una partida que saldrá de la recaudación de impuestos de carácter europeo (como el del plástico y posiblemente la tasa google, entre otros). Es decir, finalmente se pagará con unos tributos que los países dejarán de ingresar porque lo hará la UE...
Por eso no va a ser nada fácil y no hay resultado asegurado en la próxima reunión de la cumbre de la UE que debatirá el plan de recuperación. Nada será sencillo porque siguen habiendo profundas diferencias entre los países que siguen intactas. Discrepan en el montante, el porcentaje de transferencias y los criterios de reparto, y también se discute la rapidez del desembolso, con España e Italia insistiendo en que los fondos sean accesibles lo antes posible.
¿Por qué los austriacos, que viven tan felices en sus montañas, deben pagar la juerga española?
Normal que piensen que España debería vender El Prado, privatizar aeropuertos (cuando se pueda) y desmantelar como chatarra el AVE, tal como hicieron con el portaaeronaves Príncipe de Asturias...
datos derecha: PIB datos izquierda: población |
Pregunta, es legal el contrato Enagas con Montilla y si en España es legal , se puede llevar esta corrupción encubierta a Europa ? Y la cup ahora no dice nada ? Se puede pedir la comparecencia de Montilla en el parlament ? Va a beneficiarse Enagas de los contactos de Montilla de cuando fue presidente de la Generalitat ?
ResponderEliminarEs que el rescate europeo será eterno, es ese el plan? Ni es rentable ni es lógico o de sentido común. Espero que haya algo más, de verdad, porque así no hacen más que mantener con vida (artificial) a un cadaver infecto como es el estado español. Estoy hasta las gónadas de la UE.
ResponderEliminarhttps://www.naiz.eus/eu/actualidad/noticia/20200614/papeles-desclasificados-de-la-cia-confirman-que-gonzalez-dio-su-aprobacion-a-la-creacion-de-los-gal
ResponderEliminarhttps://twitter.com/CNICatalunya/status/1272079787234861056
ResponderEliminarFil sobre el cas de la Laura Borras:
Voleu jugar a ser jutges amb la @LauraBorras? Juguem-hi. Això és el document principal en que es basen la Guàrdia Civil i la fiscalia del Suprem per instruir una causa PENAL, demanant 15 anys (!!) de presó per ella
Doncs bé, el famós article que s'hi esmenta té una continuació en forma d'article 86.3
I quins són els supòsits, no enumerats explícitament, on sí es pot fraccionar un contracte? Com a mínim tres:
1. Quan són serveis en anys diferents.
2. Quan són projectes modulars i es contracten parts diferents i independents.
3. Quan simplement són coses diferents
És que amb això ja s'acaba el cas. Tots són serveis en anys diferents, sense relació de continuïtat per acumulació. I a preus per sota de mercat. És que simplement NO HI HA RES. Que estan demanant 15 anys de presó!!!!
Per això Mossos entre d'altres, no hi va veure cap delicte. Són tots contractes publicats, aprovats per un lletrat de l'administració i auditats pel Govern. Qui cregui que hi ha causa penal o bé te una mala fe deplorable, o pitjor en un servidor públic, una ignorància extrema
I per últim hi ha l'afer dels correus electrònics que la pròpia @LauraBorras denuncia que estan manipulats. Aquí un d'ells, el que consideren més greu. El que diu la @LauraBorras no és cap irregularitat!! Parla amb el seu proveïdor i li diu que li adjudicaran un sol contracte
Simplement la @LauraBorras segueix el consell del lletrat de torn i diu que s'han de buscar altres pressupostos, cosa que els lletrats sovint recomanen amb els contractes petits per demostrar que els preus són de mercat
Ni tan sols el fet d'haver ja decidit com vol adjudicar els contractes és cap irregularitat! Que cadascú tregui les seves conclusions
L'actitud dels partits independentistes justificant que no la defensaran al suplicatori, és vergonyosa i inadmissible. Només pot correspondre a ignorància, partidisme o covardia
Afegeixo. Si ara consentiu que es jutgi la @LauraBorras per una causa inexistent després haureu de plorar molt quan vagin a per tots els alcaldes d'ERC i CUP per fer exactament el mateix, és a dir, contractar serveis. A veure com justifiqueu llavors que no és el mateix. Rucs
http://www.elpuntavui.cat/opinio/article/1805795-un-nou-model-de-mobilitat-sostenible.html?app_id=105
ResponderEliminarUn nou model de mobilitat sostenible
JOAN CANADELL - PRESIDENT DE LA CAMBRA DE BARCELONA
Aquest dijous hem llançat des de la Cambra de Barcelona i el Consell de Cambres de Catalunya un nou programa per tal de potenciar la indústria de la mobilitat sostenible, amb l’objectiu de fer de Barcelona i Catalunya un hub industrial de primer ordre per a la nova mobilitat del futur.
Catalunya ha estat sempre industrial, ha fet totes les revolucions industrials quan tocava i en el sector del motor ha estat sens dubte una de les regions líders d’Europa (motos, cotxes, camions, autocars), i encara ho és amb una indústria de components molt potent i internacionalitzada.
Avui a Catalunya el sector de la mobilitat està format per unes 10.000 empreses, que aporten el 10% del PIB, i forma un ecosistema ric entre constructors, indústria de components, centres tecnològics, universitats amb acceleradores en mobilitat, empreses emergents, el Circuit de Barcelona-Catalunya, els clústers de motos i cotxes... Aquesta riquesa ens fa ser optimistes de cara al futur, però cal que ens activem urgentment per intentar liderar la mobilitat sostenible a Europa.
El fet que l’European Institute of Innovation and Tecnology decidís Barcelona per situar l’EIT Urban Mobility el gener del 2019, demostra que Barcelona és un emplaçament prioritari a Europa per al futur de la mobilitat.
El possible tancament de les plantes de Nissan a Barcelona, que esperem que no es materialitzi, ens ha de servir per fer un canvi d’enfocament i accelerar el canvi de la indústria cap a la nova mobilitat de futur.
Però ja fa temps que la indústria automobilística s’està transformant. L’escàndol del Dieselgate, ara fa cinc anys, i l’enduriment de les restriccions europees a les emissions contaminants estan inspirant un debat en el sector que, tard o d’hora, equilibrarà la balança a favor de noves formes de mobilitat més sostenibles.
La pressió en el canvi climàtic fa que cada cop més el sector hagi de repensar-se, amb l’horitzó de la mobilitat elèctrica, però els motors alternatius com el gas i l’hidrogen poden marcar també el futur de les properes dècades.
Un nou model de mobilitat sostenible (2)
ResponderEliminarEl canvi cap al vehicle compartit (cotxes i motos), lloguer, ús de patinets, bicicletes, obre grans dubtes perquè tan sols hem començat a transitar en aquests nous hàbits.
Des de les cambres creiem que és vital preservar aquesta indústria, atès el pes que té a Catalunya, però també creiem que no serà possible si no la repensem i l’adaptem al que serà la mobilitat del segle XXI. El possible tancament de les plantes de Nissan és una notícia terrible, però també és una oportunitat per accelerar aquest debat.
En aquest escenari, la Cambra de Barcelona, juntament amb el Consell de Cambres de Catalunya, liderem la iniciativa que tot just vam presentar dijous: una crida al teixit econòmic, empreses, emprenedors, entitats... per rebre propostes industrials de mobilitat sostenible i de futur.
L’objectiu és trobar, impulsar i acompanyar projectes lligats a la mobilitat sostenible i la innovació, que permetin una indústria resilient, exportadora i competitiva a llarg termini. El que volem és construir un nou hub industrial de la mobilitat del futur, que situï Catalunya com un actor de primer ordre en aquest àmbit. Pensem en una mena de viver de projectes, en els quals les cambres i les entitats que hi donen suport, vetllaran per l’èxit d’aquests projectes. Comptem per exemple amb el RACC, el Consorci de la Zona Franca, el Circuit de Barcelona-Catalunya, la Fira, el Clúster de la Indústria d’Automoció de Catalunya, el Circuit de Barcelona-Catalunya, Moventia i Ficosa. També hem sumat consultores de renom internacional com Price Waterhouse Coopers, entitats financeres com Banc Sabadell, CaixaBank, la UPF, UPC, IQS i organitzacions vinculades a l’emprenedoria tecnològica com Barcelona Tech City i Leitat.
Pensem sincerament que amb aquesta iniciativa podem ajudar els nostres emprenedors i empreses innovadores, que són moltes, a fer realitat els seus projectes i alhora transformar el model industrial de la mobilitat a Catalunya, i estem convençuts que servirà de tracció perquè noves empreses internacionals vulguin instal·lar-se a casa nostra no a còpia de subvencions, sinó perquè aquí troben el millor ecosistema europeu de la mobilitat sostenible. Si teniu projectes, us esperem.
https://twitter.com/oriolmitja/status/1272089463896903683
ResponderEliminarMe apedrean, los que antes me ensalzaban.
No incomoda que denuncie la realidad de niños pobres en África, pero si la realidad de la gestión de la pandemia.
Ellos tienen los megáfonos y la inquina. Yo la entrega y la evidencia científica. Cada uno juzgue -hilo
#OriolContraGoliat
A eso se le llama 'hacer las cosas mal'. Ya estoy hasta los albóndigos de la "Unión" Europea.
ResponderEliminarDiari Ara no se ha enterado todavía de que Iberia es británica no española. Aunque tenga la sede en Madrid es Británica por lo tanto la ayuda debería de ser cero.
ResponderEliminarHoder quin pais!
ResponderEliminarUn Rei comissionista que s´ho embutxaca tot (perdó! Rei Emerit), la Guardia C. manipulant el que convingui per servir en safata les culpabilitats a uns jutges que els agraeixen amb les orelles tanta col.laboració, Un Ejército descontrolat en les compres sense que ningú tingui pebrots de fer-los quadrar, una polícia patriòtica sense control, jutges patriótics desmadrat que es pasen per dessota la toga Amnistia Internacionsal, Dreta Humans, ONU... un ex President -segons la CIA- cap d´una organització terrorista organitzada per l´Estat i amb execució encomanada a l´Exercit, un Presidente actual que ménteix més que no pas respira, uns partits que s´anomenen de dretes i lliberals, peró que no són res més que feixisme nacional espanyol, franquistes i negacionistes de l´holocaust....
Algú de vosaltres els hi deixaria un euro a aquesta colla de sàtrapes??
Em sap greu pel nostre pais i per tots nosaltres, peró crec que serà molt difícil que algun pais mitjanament democràtic, pugui creure´s i confiï amb aquetsa colla de mangants.
El documental del exrey debería de pasarse por la tv Balear y por la tv Valenciana, a que esperan ?
ResponderEliminarEs legal que la fiscalía como el informe de los mossos no gusta activo plan b que es pedir el informe a la gcivil ? No valen los infornes de los mossos ?
ResponderEliminar