Pages

viernes, diciembre 30, 2022

Picoleto analfabeto.

5 comentarios:

  1. Escenes com aquesta són constants. Ens estan aniquilant i no reaccionem. Exceptuant la gent, miris on miris, partits, entitats, premsa i mitjans de comunicació, etc, tots s'han rendit, de forma més o menys escandalosa, i ens venen un retorn a un autonomisme tronat per poder continuar vivint, i molt bé per cert, d'allargar la presa de pèl del camí cap a la independència. De veure la llibertat a tocar, a sentir vergonya del que veiem, sentim i vivim. Bon 2023!

    ResponderEliminar
  2. Es que el ñordo, además de ser un inculto, parece que es un mentiroso, y un hijo de p***. Mentiroso, porque parece que sí entendía perfectamente lo que le decían, y un hijo de p***, porque encima amenazaba con la ley mordaza diciendo que le faltaba el respeto. Los ñordos como ese tendrían que salir de la isla, pero nadando.

    ResponderEliminar
  3. El discurso de Aragonès y la idiotización de la conversación
    Es una conjura de encendidos: se ponen de acuerdo para que los discursos parezcan tontos, a ver si así todo el mundo pierde la esperanza de rebatirlos

    https://www.vilaweb.cat/noticies/bots-barrals-discurs-aragones-idiotitzacio-conversa/

    ResponderEliminar
  4. Anónimo8:43 a. m.

    Estos ñordos supuestamente moderados son los que nos llaman catanazis, lazis etc...
    Ver para creer, los que les comían los huevos a Franco y luego recurren a prensa afin a ellos como dolça catalunya o el. Crònica global que van de supuestos disidentes cuando en verdad es prensa fascistas e intoxicadora..

    Pd militares del Bruch difundiendo el video de la agresión sexual en Sabadell...

    ResponderEliminar
  5. Anónimo1:03 p. m.

    Hi ha webs, per exemple ENDESA, que hi ha una icona malament. Hi diu : Saber més en lloc de dir : Saber-ne més. El servei de normalització lingüística de la Generalitat hauria d,estar al cas d,aquestes coses i avisar les empreses. O es fa alguna cosa o cada vegada la gent parlarà pitjor.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.