Muy preocupante el desplome de fabricación y exportación de coches españoles...
La fabricación de vehículos cayó en un -16,3%.
La exportación de coches se derrumbo en un -14,01%
Datos negativos de exportación de autos por comunidades (abril): Galicia -27,2% País Vasco -26,6% Castilla y León -20,2% Extremadura -14,8% Catalunya -3,1% Hay que recordar que el sector representa el 10% del PIB español...
I la producció automobilística encara caurà més, fins a desaparèixer del tot. Els Ñordos prefereixen tenir una extensa xarxa d'AVEs per anar de Villabotijo de Abajo a Villapezuña de la Almeja que no pas fer una xarxa ferroviària de mercaderies que serveixi per ajudar l'exportació.
El 2011 Ford va estimar que el corredor mediterrani de mercaderies li podria estalviar 215 euros per vehicle. Evidentment aquest estalvi no repercutiria en el sou dels treballadors, per la qual cosa no impactaria negativament en l'economia. Entre d'altres bestieses logístiques, el trasllat de les caixes de canvi de Sevilla a Tànger amb les comunicacions actuals li representa a Renault un trajecte que va des d'Algesires a Canàries, des de Canàries a Casablanca i de Casablanca a Tànger. El Marroc, en canvi, a més de sous baixos, ofereix molt bones infraestructures que serveixen per comunicar tant per carretera com per ferrocarril la fàbrica de Renault amb el port de Tànger.
Però la capacitat de resoldre problemes per retenir la indústria està molt allunyada de la capacitat estratègica dels Ñordos. La preocupació per fotre els catalans els hi roba tota la capacitat de les seves neurones, ja de per si anestesiada amb molts anys de feixisme i tele-escombraries. Quan se'n vagi a fer punyetes el sector automobilístic sempre es podrà culpar els catalans i el seu procés.
"El Consell General del Poder Judicial convida Koen Lenaerts, president del Tribunal de Luxemburg, a un acte en què dinarà amb Lesmes i Marchena"
ResponderEliminarSi uno fuese desconfiado diría que huele a soborno. Veremos si Europa es tan corrupta como hezpaña.
I la producció automobilística encara caurà més, fins a desaparèixer del tot. Els Ñordos prefereixen tenir una extensa xarxa d'AVEs per anar de Villabotijo de Abajo a Villapezuña de la Almeja que no pas fer una xarxa ferroviària de mercaderies que serveixi per ajudar l'exportació.
ResponderEliminarEl 2011 Ford va estimar que el corredor mediterrani de mercaderies li podria estalviar 215 euros per vehicle. Evidentment aquest estalvi no repercutiria en el sou dels treballadors, per la qual cosa no impactaria negativament en l'economia.
Entre d'altres bestieses logístiques, el trasllat de les caixes de canvi de Sevilla a Tànger amb les comunicacions actuals li representa a Renault un trajecte que va des d'Algesires a Canàries, des de Canàries a Casablanca i de Casablanca a Tànger. El Marroc, en canvi, a més de sous baixos, ofereix molt bones infraestructures que serveixen per comunicar tant per carretera com per ferrocarril la fàbrica de Renault amb el port de Tànger.
Però la capacitat de resoldre problemes per retenir la indústria està molt allunyada de la capacitat estratègica dels Ñordos. La preocupació per fotre els catalans els hi roba tota la capacitat de les seves neurones, ja de per si anestesiada amb molts anys de feixisme i tele-escombraries. Quan se'n vagi a fer punyetes el sector automobilístic sempre es podrà culpar els catalans i el seu procés.
https://www.abc.es/espana/comunidad-valenciana/abcp-corredor-ahorraria-ford-euros-201109130000_noticia.html
https://www.motorpasion.com/industria/marruecos-lleva-anos-trabajando-en-ser-la-nueva-potencia-de-la-fabricacion-de-coches-en-competencia-con-espana
https://www.lainformacion.com/economia-negocios-y-finanzas/renault-plantea-mejorar-la-comunicacion-entre-los-puertos-de-tanger-y-sevilla_Dw5qMD2DvE1Xg2QllfLuU2/
https://www.elperiodico.com/es/economia/20170711/renault-nissan-fabrica-planta-tanger-marruecos-produccion-6160253