El ejército español jubila a dos buques de transporte por falta de presupuesto...
Defensa ha iniciado ya el expediente para dar de baja al Camino Español, uno de los dos buques de transporte que apoyan al Ejército de Tierra. Se trata de un Ro-Ro botado en Brasil en 1984 y reconvertido por Navantia a finales de los noventa. Junto al Martín Posadillo (1973), también al final de su vida útil, sirve para trasladar tropas y material a Ceuta y Melilla y a los archipiélagos, así como a despliegues en el extranjero. La baja de estos dos barcos deja al Ejército de tierra sin medios de transporte naval propios. Es igual, ya alquilarán "piolines"...
Si España se gasta dinero en el ejército Jordi se enfada ñporque vaya gasto más tonto, si España jubila dos buques para gastar menos dineroen el ejército Jordi se enfada porque ahora ya no se dispone de esos buques.
¿Es posible que a estas alturas Jordi se enfade ya por simple hobby?
El diario austríaco Der Standard : “Las pruebas no demostraron ninguna violencia del independentismo” http://cataladigital.cat/2019/06/11/catalunya-prensa-internacional-proces-juicio-presos-politicos-austria-der-standard/
L’empresa catalana Funderia Condals guanya una licitació per millorar les vies dels trens de Bèlgica
L’empresa manresana fabrica plaques de ferro fos que s’utilitzen en les vies ferroviàries d’Infrabel, l’entitat responsable de la gestió i manteniment de les infraestructures ferroviàries belgues, amb l’objectiu de millorar-ne la funcionalitat i d’allargar-ne la vida útil
· Per aquest projecte d’expansió internacional, Funderia Condals ha rebut el suport d’ACCIÓ a través de l’oficina a Brussel·les
· Funderia Condals exporta el 96% de la seva facturació, principalment al mercat europeu, però també als Estats Units i Àsia
L’empresa catalana Funderia Condals, especialitzada en la fosa de peces per als sectors automobilístic i ferroviari, ha guanyat una licitació de 700.000€ per a participar en un projecte per millorar les vies de la xarxa ferroviària de Bèlgica. El projecte, licitat per Infrabel –l’entitat pública belga responsable de la gestió i manteniment de les infraestructures ferroviàries del país-, se centra en l’actualització de la xarxa de vies del país per millorar-ne la funcionalitat.
Per aquest projecte internacional, Funderia Condals ha rebut el suport d’ACCIÓ –l’agència per a la competitivitat de l’empresa depenent del Departament d’Empresa i Coneixement-, a través de l’Oficina Exterior de Comerç i d’Inversions a Brussel·les.
Des d’aquest mes de gener, l’empresa manresana està treballant en la fabricació de plaques de ferro fos que es fixaran a les noves travesses de formigó que subjecten les vies ferroviàries als canvis amb encreuaments, substituint les peces de fusta que s’empraven fins al moment per millorar-ne la funcionalitat i allargar-ne la vida útil. L’empresa realitza la fosa de les plaques des de les seves instal·lacions de Manresa i les envia a Bèlgica, on l’equip de constructors i enginyers de camins ples instal·len a les vies. Es preveu que el projecte es completi durant el primer semestre de l’any.
Per al director comercial de l’empresa, David Burgués, “el mercat belga ofereix moltes oportunitats perquè està començant a obrir-se cap a la innovació al sector ferroviari, que tradicionalment és més estàtic que el de l’automòbil, per exemple”. “Valoren molt els nostres dissenys i la nova tecnologia que oferim al sector, que ens permet oferir propostes de millora en un moment en què qualsevol ciutat vol que el tren arribi al centre“, subratlla.
Aquesta és la primera licitació que l’empresa catalana ha guanyat a Bèlgica, però ja està treballant en altres projectes al país, on factura prop de dos milions d’euros. Principalment, l’activitat de l’empresa a Bèlgica se centra en l’elaboració de peces de ferro fos que s’empren als sistemes que subjecten les vies dels trens. De fet, Funderia Condals exporta el 96% de la seva facturació, que arriba als 75 milions d’euros, principalment a Europa, però també als Estats Units i altres mercats del continent asiàtic. L’empresa d’origen familiar compta amb una filial a Eslovàquia i globalment suma més de 200 treballadors.
Si España se gasta dinero en el ejército Jordi se enfada ñporque vaya gasto más tonto, si España jubila dos buques para gastar menos dineroen el ejército Jordi se enfada porque ahora ya no se dispone de esos buques.
ResponderEliminar¿Es posible que a estas alturas Jordi se enfade ya por simple hobby?
¿Enfadarme...? Que va, me río...
EliminarEnfadarnos al ver como españa se pone la soga al cuello? :-)
EliminarEspaña en liquidació. hehehehe.
ResponderEliminarA saber cuánto valdrán esos buques, en dólares y euros. Aunque yo preferiría que TODO el ejército fuera vendido al mejor postor, soldados excluídos.
ResponderEliminarEl diario austríaco Der Standard : “Las pruebas no demostraron ninguna violencia del independentismo”
ResponderEliminarhttp://cataladigital.cat/2019/06/11/catalunya-prensa-internacional-proces-juicio-presos-politicos-austria-der-standard/
L’empresa catalana Funderia Condals guanya una licitació per millorar les vies dels trens de Bèlgica
ResponderEliminarL’empresa manresana fabrica plaques de ferro fos que s’utilitzen en les vies ferroviàries d’Infrabel, l’entitat responsable de la gestió i manteniment de les infraestructures ferroviàries belgues, amb l’objectiu de millorar-ne la funcionalitat i d’allargar-ne la vida útil
· Per aquest projecte d’expansió internacional, Funderia Condals ha rebut el suport d’ACCIÓ a través de l’oficina a Brussel·les
· Funderia Condals exporta el 96% de la seva facturació, principalment al mercat europeu, però també als Estats Units i Àsia
L’empresa catalana Funderia Condals, especialitzada en la fosa de peces per als sectors automobilístic i ferroviari, ha guanyat una licitació de 700.000€ per a participar en un projecte per millorar les vies de la xarxa ferroviària de Bèlgica. El projecte, licitat per Infrabel –l’entitat pública belga responsable de la gestió i manteniment de les infraestructures ferroviàries del país-, se centra en l’actualització de la xarxa de vies del país per millorar-ne la funcionalitat.
Per aquest projecte internacional, Funderia Condals ha rebut el suport d’ACCIÓ –l’agència per a la competitivitat de l’empresa depenent del Departament d’Empresa i Coneixement-, a través de l’Oficina Exterior de Comerç i d’Inversions a Brussel·les.
Des d’aquest mes de gener, l’empresa manresana està treballant en la fabricació de plaques de ferro fos que es fixaran a les noves travesses de formigó que subjecten les vies ferroviàries als canvis amb encreuaments, substituint les peces de fusta que s’empraven fins al moment per millorar-ne la funcionalitat i allargar-ne la vida útil. L’empresa realitza la fosa de les plaques des de les seves instal·lacions de Manresa i les envia a Bèlgica, on l’equip de constructors i enginyers de camins ples instal·len a les vies. Es preveu que el projecte es completi durant el primer semestre de l’any.
Per al director comercial de l’empresa, David Burgués, “el mercat belga ofereix moltes oportunitats perquè està començant a obrir-se cap a la innovació al sector ferroviari, que tradicionalment és més estàtic que el de l’automòbil, per exemple”. “Valoren molt els nostres dissenys i la nova tecnologia que oferim al sector, que ens permet oferir propostes de millora en un moment en què qualsevol ciutat vol que el tren arribi al centre“, subratlla.
Aquesta és la primera licitació que l’empresa catalana ha guanyat a Bèlgica, però ja està treballant en altres projectes al país, on factura prop de dos milions d’euros. Principalment, l’activitat de l’empresa a Bèlgica se centra en l’elaboració de peces de ferro fos que s’empren als sistemes que subjecten les vies dels trens. De fet, Funderia Condals exporta el 96% de la seva facturació, que arriba als 75 milions d’euros, principalment a Europa, però també als Estats Units i altres mercats del continent asiàtic. L’empresa d’origen familiar compta amb una filial a Eslovàquia i globalment suma més de 200 treballadors.
http://cataladigital.cat/2019/06/09/lempresa-catalana-funderia-condals-guanya-una-licitacio-per-millorar-les-vies-dels-trens-de-belgica/