viernes, febrero 16, 2018

ESTO SE HUNDE: Las pensiones de jubilación de más de 2.000 euros se disparan un 370% en 10 años

Me gusta la gráfica porque es un cartabón de 30º perfecto...


El número de pensiones de jubilación que superan los 2.000 euros al mes se ha disparado un 370% desde 2007, antes del estallido de la crisis económica. 
La Seguridad Social paga actualmente más de 755.000 pensiones de jubilación de más de 2.000 euros netos cada mes, casi cinco veces más de las que había hace una década, según los datos del Ministerio de Empleo y Seguridad Social.

¡A POR ELLOS!

2 comentarios :

Numi dijo...

Quan surt aquest tema recordo que si tenen calerons per comprar submarins, que deixin de comprar armes i porres i passin a pagar pensions. De fet el caire social o no d'un 'gobierno' es nota així.

A més hi ha un altra. Als anys 80 ja es remenava que si el sistema amb els anys col·lapsaria, que si patatin, patatan....i mai van deixar a les persones triar si optaven per un sistema no oficial de pensions, mai, han forçat a mantenir el seu sistema (han creat deute). Ergo, actualment l'estat te un deute de la 'hostia' amb els seus propis ciutadans, i si van de lladres de calerons pagats no poden ni imaginar-se la què es muntarà. Si has pagat has de rebre.....el 'gobierno' te un deute clar.

Numi dijo...

La prova. Per les pensions no hi ha, pero per armes surt calerons de tot arreu....


http://www.eldiario.es/politica/Ejercito-Aire-recibieron-contratos-Defensa_0_740526733.html