martes, septiembre 05, 2017

El vídeo que relaciona el atentado de Barcelona con las cloacas del Estado Español y El Periódico.




He vuelto...

10 comentarios :

Anónimo dijo...

No me extrañaría nada si se descubriera que el atentado tuviera componente de acción de falsa bandera (la Policía española dejó al imam hacer según quisiera aún habiéndolo fichado como miembro de Al-Qaeda 9 años antes)

Joaquim dijo...

Quizás jamás podrá probarse nada, pero algunos estamos convencidos. Son capaces de todo. Unos bestias.



Mr.DUI dijo...

Gràcies per tornar Jordi!!!

ART dijo...

Yo estoy seguro al 100%, el Gobierno español tuvo algo que ver con ese atentado. Por activo o por pasivo, por creo en un 95% de qué fue activo.

NAUER dijo...


No creo que esto lo montara alguien cercano al Poder. No porque no sean capaces ( Gal viva ) sino porque pillo a todo al ejecutivo Rajonil descolocado y sobrepasado por el Puchi.

Luego esta toda la chapuza del aviso de la Tia, o de quien sea. Autentico Pepe Gotera español. Cuando se descubre el pastel, salen todos los medios españoles ( curioso, LV no entro en ese juego ) atacando, ademas, del PP y su marca blanca.

Por eso, no creo que estuviera organizado. No hubieran dejado colar todo el protagonismo a los Mossos.

Desde luego me dan pena y no es retorica, lo intoxicados que estan en la Meseta. Aqui, al menos, tienes diferentes visiones y te puedes quedar con la que mas te guste. Alli es pensamiento unico.

Lastima.



NAUER dijo...


Hola Jordi.

Mismamente lo que dice Mr.DUI

Anónimo dijo...

Si vas al otro lado de la Franja se vé claramente un pensamiento único respeto a Catalunya, con algunas (muy pocas) voces aún dispuestas a defendernos

Dr. Benway dijo...

Jo diria que volien simular un atemptat i els hi va sortir malament. Recordem les sospites de Fornes que l'imam de Ripoll feia pudor a confident de la policia o d'agent del CNI. Fornés, per si algú no ho recorda, ha esta 20 anys al front del SUP (Sindicato Unificado de Policia) per tant sap de que parla.

Suposem que la concentració d'explosius havia de ser detectada per la Guàrdia Civil o la Policia Nacional abans que explotés i d'aquesta manera aparèixer davant la població com la garantia que el gobienno central era l'únic que podia garantir la seguretat personal dels catalans. Els Mossos, sense accés a EUROPOL i amb el CITCO dirigit per l'antic director de la UDEF que va fabricar el compte fals d'en Trias estaven venuts, evidentment.

També podia haver passat que, en comptes d'un accident, algun prepares una bomba per control remot o rellotge per fer esclatar els explosius perquè s'assabentes la població. El detall de fer-los esclatar mentre hi havia un jihadista fora de l'edifici fumant faria més creïble la història, ja que si morien tots seria massa sospitós. Posteriorment els TEDAX eSSpaÑols se n'ocuparien de les proves que poguessin quedar. Però ningú va comptar amb que els jihadistes es van creure que de debò es volia fer un atemptat i van decidir atacar Les Rambles en esclatar tot, sense cap tipus de planificació.

Com que els Mossos van fer una feina sensacional, la història havia quedat molt compromesa i per tant no van poder aconseguir l'efecte desitjat. En comptes de fer quedar la Generalitat com una inútil, es va demostrar que podia controlar la situació amb molta més eficàcia que el gobierno central. Per tant, aquí intervé l'amic (del PP) Hernàndez, que oblidant que les investigacions apuntaven a un atemptat a la Sagrada Família amb explosius, s'empesca un text en Spanglish que diu que la CIA havia avisat d'un atemptat a La Rambla.

Tenint en compte que va sortir del CITCO te la mateixa credibilitat que el fals informe de Trias (fets per dos organismes amb el mateix director), se'ls ha vist el llautò un altre cop. Joc brut a manca de sólids arguments i, a més, molt poca traça amb els confidents, amb el perill que això representa per a la població. Els atemptats de 11-M van ser comesos per dos confidents de la policia i el del 17-A va ser planificat per un imam sospitós de confident.

http://www.elmundo.es/especiales/11-m/investigacion-sentencia/4.html
http://www.ara.cat/dossier/Limam-Ripoll-traficant-ferralla-jihadista_0_1856814364.html

En fi una feina digna no de Mortadelo y Filemón (amb tots els respectes per F. Ibañez) sinò de Manolo y Benito Corporeishon (el bódrio d'Atresmierda recull molt millor l'estultícia d'aquests anacletos).

Juan dijo...

Bienvenido de vuelta Jordi. Me alegro de que vuelvas por estos lares y espero que descansado.

Un abrazo.

Anónimo dijo...

En el momento que tengamos estado, tendremos acceso a la información de la interpol y eso saldra a la luz.
El estado norteamericano no quiere interferir en asuntos de estado español, motivo por el que calla.
De hablar, se crearia un cisma aun mayor y España, actualmente, és un paje...perdon, un aliado de EEUU.

YAM70